En snuskig hummer!

Ja, detta med rubrik kan kännas svårt när man ibland tänkt skriva om allt möjligt.

Nu ligger jag i sängen och skall snart stänga igen mina ögon..Börjar ju trots allt kl. 06.30 imorgon. Idag har jag varit ledig, varit hos pappa en sväng sedan varit hemma .. grejat lite och till och med färgat håret. Min pojkvän börjar bli grym på det dära =) Så blev det fika med Charlotta och Andrea i stan, på uteserveringen till och med med en varm Chai-latte. Jag vet att det var inte längesedan jag hade semester och var i tunisien, men är så sugen på att åka ngnstans. Jag behöver lixom ny energi.

Ne, dax för två täcken idag. Kallt, brr.
Godnatt Allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0