Frukost?

Jag sitter just nu på brors jobb och hjälper honom litegranna med pappersarbeten. Då han nyss stack iväg och lämnade mig här ovetande, då passade jag på att laga hans dator så ja kan blogga, tadaaa fixat! Jag kan jag. Den var uppepånerpå igen. Inte mitt fel =/ bara blev så. Iaf fixat nu. Jag är så hungrig, jag har inte ätit frukost eller ngt annat heller för den delen förutom sjuhelvans massor med kaffe. Måste få äta snart! Varit ganska stressad och uppspelt hela dagen, vi fick ju lägenheten :D hihi är överlycklig. Tror inte bror nr2 är lika glad, då han också sökt den lägenheten och sa att ifall vi får den så blir jag arvlös och brorlös. Förlåt!

Helgen var en riktig skit helg då jag mest var ledsen och mådde som en pissig fattig kyrkråtta.
Men idag är vi glada =D

Så idag skall ja inte träna eller ngt annat, jag skall fira, kanske packa? Haha och iväg till gamla lägenheten och röja det sista. Och ÄTA får jag inte glömma.

Ha en trevlig dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0