Hejdundrans kul!!

Åh, sitter här och är smått lycklig! Verkar som vi fått lägenheten ändå, ifall inte gubben krånglar till det nu. Kommer berätta mer om detta när allt är klart! Nu gick älsklingen till jobbet och det blev kusligt tyst här, vi har grejat och städat hela dagen och jag känner mig väldigt ful och äcklig, kanske dax o byta om från pyjamas?.. Kanske en dusch till och med. Underverk behövs för denna fula fejjan idag. Kanske äta ngt också? Jag är så uppe i varv just nu, så det har jag inte hunnit med. Soppa är gott! Spec min. Eller borde äta ngt riktigt ordentligt nu.. Skall ju träna om tre timmar. Eller skall jag banga? NÄ! Måste träna.

Vad gör ni idag?

kanske fira med en baccardi idag! Mums.




Kommentarer
Postat av: jessica

Du......................

Inget urballande här inte. Vi SKA träna och det med basta.



Jag håller alla mina tummar ang lägenheten.

2008-10-15 @ 15:54:58
URL: http://jesicajahnke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0