Jag har ont..

Jag är glad, jag har klarat mig i två månader nu.. två månader utan att ngn cysta spruckit upp i magen. Men nu har jag ont, förbaskat ont.. Det pulserar på ena sidan magen och är riktigt rädd för att ngt snart skall spricka. Jag får ångest bara jag tänker på det, jag är livrädd. Jag tänker inte låta det ske, eftersom det är totalt onödigt att åka till sjukhuset när det händer så tänker jag inte göra det heller.. Tänker inte åka dit för att först vänta 10 timmar sedan så säger dom att detta är helt normalt. Då kan jag likagärna  ligga hemma i min säng och tycka synd om mig själv. Dom gör alltså inte ett skit. Har åkt in 6 ggr nu, så säg inte åt mig att åka till sjukhuset eller be dom kolla upp det. För det händer inget. Nu har jag fått klaga av mig litegranna, hoppas det funkar o jobba med skiten idag bara..

Har ni märkt att jag speedbloggat med bilder idag? Tagit igen lite missad tid.
Ha en bra fortsatt måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0