Kära dagbok!

Fredagskväll och jag skall snart gå och lägga mig. Denna vecka har varit tuff, mycket jobb sen förra helgen faktiskt. Är helt slut men nu har jag haft min lilla helg, ledig igår och idag.. Imorgon blir det jobb som rullar på igen. Igår fick jag sms av D om utgång, blev taggad direkt eftersom det var riktigt längesedan jag var ute, så vi var på listan på Nivå. Alltid nice med gratis : ) Och det var Nrj @ the club med Knappen och Hakim och lilla söta Darin. Han var riktigt söt måste jag erkänna, jag stod där längst fram o spelade in hela framträdandet, och tro mig jag kände mig som 14 år på nytt. Men det var kul kul =) Men det blev inget drickande eftersom jag körde, men det var en super skön kväll och jag behövde nog komma ut lite.

Eftersom jag knappt går ut längre så kände jag mig ganska ute =/ på ngt sätt.. Inte alls avslappnad och kändes nästan som jag var i ett främande land med främande människor. Saker har förändras sen min tid måste ja erkänna haha. Skall nog gå ut lite oftare. Det var ju min stad än gång i tiden. Muhaha. Tack för en skön kväll flickor! = )






Inatt när jag kom hem drack jag julmust! Kändes som dagen innan julafton, den smaken.. Om ni förstår vad jag menar. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0