Metro-sexuell!

Hellu!
Nu lever jag igen, det gjorde jag inte för en timma sedan.. Direkt efter jobbet kröp jag ner en timma i sängen och kollade på tv och fick käk serverat i sängen muhaha! =) Nice. Men nu efter en dusch är jag människa igen och skall försöka hitta på ngt vettigt som måste göras, eller jag menar göra någonting av alla vettiga saker som väntar på mig.

Jo just det, hade samlat ihop en kasse med kläder som Jessica tog med sig till sitt jobb och sålde billigt.
Undra om det blev ngt sålt tro? : ) Skönt att det kommer till användning i såfall. Bättre än o slänga.

Kände att detta inlägg blev en aning tråkigt men men.. alltid ngt.
Jag har ont i magen förresten, suck.

 - Från hon som en gång hade blondt hår, sen rött sen svart sen brunt, ja ni fattar.
Kära sussie. Grym film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0