Otränade åke?

Ja, herregud! Min kropp skakar och min kropp är helt död. Känns som jag blivit överkörd! Tränat två pass idag, först en timma core och en timma bodypump! Måste verkligen börja träna regelbundet så att inte varje gång blir som en chock för min kropp! Och min kost skall vi inte prata om, ändras från och med NU!

Hm, kanske lättare om jag skriver min planering och vad jag äter varje dag, här på bloggen. För att själv hålla koll och motivera mig själv lite mer. Eller kanske blir för trist o läsa : ) Ja vi får väl se, kan ju pröva! Kanske inte skall berätta vad jag åt efter träningen? Haha, då får ni verkligen veta hur väderlös jag är!


Kanske, en påse M, kanske en cola och en till chokladkaka =/ Jupp. (läs väderlös)

Ha en fortsatt trevlig kväll !
Hoppas jag kan gå imorgon.








Kommentarer
Postat av: Broder

Ha ha ha, stackars hamsterhjärta =)

2008-10-15 @ 21:46:54
URL: http://fidos.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du ordet "core" låter lite skumt! Vad gjorde ni egentligen...

2008-10-15 @ 22:19:43
URL: http://missoperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0