HELG!

Vad är detta för trams egentligen, finns ju för faen vuxna som beter sig värre än en fyra åring som är kiss och bajs åldern och plockar sitt eget snor! Give it a break.

U know what? : ) Nu är deeeet helg för hela slanten, gud vad jag har längtat.. jag har sett framemot denna helg hela vecka, och nu är den äntligen här.. Långledig och allt. En helg i månaden är jag ledig fredag-lördag och t o m söndag. Hur bra som helst! Jag jobbar ju varannan helg så för mig är det inte självklart att det är helg när man går hem från jobbet på en fredag om ni förstår.

Nu ska jag dricka lite glögg med mig själv och hitta någon som vill umgås : )


Fattar ni, tre dagar? Can't belive it.. Jag hade kunnat åka på våran spa-resa eller kanske till och med till Dubai och tillbaka! Nästa spar moment : )



BellaandEdwardbig.png image by egraceq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0