Tisdag 2

Godmorgon/Middag söta !

Allt bra med er? Det är verkligen inte långt kvar till julafton nu, shit pomfrite säger jag bara vad tiden går fort.. Redan den 15e december och denna vecka lär ju springa förbi den också.

Nääästan alla julklappar är inhandlade, fattas bara lite små kraffs.. Men d fixas.

Hör och hämna, jag träna igår : ) Och det känns faktiskt litegranna i ben och rygg idag, skönt : ) Solade med, så ni kan kalla mig pinky om ni vill ^^ Nu ska jag strax åka till pappa som kom hem från lanzarote igår kväll, vi har ju passat deras hund som vi nu ska lämna tillbaka, sorgligt.. Vi har fäst oss lite vid henne nu ju.

Måste rusa!


Förresten, Ni då? Färdiga med alla klappar?


Later!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå Pinky haha!!

2009-12-15 @ 12:15:16
Postat av: Emma

Glömde skriva att du är duktig som tränar.

Ska faktiskt själv ut på promenad/jogging tur.

Panik nu innan all julmat ska ner i magen hehe.

Julklapparna är nästan helt klara, bara lite

små krafs om du själv skrev =)

2009-12-15 @ 12:17:18
Postat av: Linda

=) Hello Emma! Min hudfärg har faktiskt lagt sig nu, jo verkligen.. Jag kommer rulla fram efter jul!



Vad var hemsidan till din systers webbshop?



Kram.

2009-12-16 @ 13:30:08
URL: http://lovinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0