Det luktar fisk!

Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet var att kolla om min mans kära fiskbullar låg kvar i kylen, det luktade nämligen herrans massa fisk här hemma , dom var väck! Har han ätit fiskbullar eller varit otrogen tro (??)muhaha.

Jag luktar usch och drömmer mig bort till helgen.. ledig ledig leedig! Imorgon kommer lönen, jag jobbar och vi kommer ha sjukt mycket att göra, det är nog inte bara jag som längtar till lön, utan varenda kotte i denna by med.. Så dom lär köpa snabbmat! = (

Idag har jag det bra, MF! (mansfritt) så nu skall jag fisa, äta massa chips kakor osv, ta ett glas vin, dricka upp hans redbull, ta ett långt bad, färga ögonbrynen och kanske slå på hans nya digitala trumsett och kanske till och med spela en truddelutt på hans GH! Tänk om han visste, muhaha.

Men först och främst skall vi få bort fisklukten!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha fan vad du är rolig. MF. Vi måste ha en MF-kväll nåndag och bli fulla på vin.

2009-01-22 @ 19:37:36
URL: http://morphene.blogg.se/
Postat av: Amoor

Heej linda :D Low Five

2009-01-23 @ 14:25:22
URL: http://amoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0