Hallå i stugan!


Tisdagsklubben på trädgårn i somras =)
Jag, Evalina, Charlotta, Nathalie & Andrea! Skön kväll som man tyvärr inte minns så mkt av, muhaha.







Det är Lördags kväll och jag sitter hemma hos bror (med internet) och dricker starkvins glögg, med vanilj smak! Fick en flaska av Lisa i julklapp, tack sötnos! Den är perfekt att ha sånna här kvällar, blir ju helt varm i kroppen. Idag har jag fått gjort en hel del, dock inte allt jag ville men men, det kommer en dag imorgon med.. Min klädkammare är snart klar och inredd! =) Stolt. Imorgon skall vi städa våran gamla lägenhet HELA DAGEN! Och på måndag lämnar vi nycklarna, lite deppigt måste jag säga eftersom det är där jag bott senaste året! Där vi haft massa kärleksfulla stunder i vårat förhållande =) Men nu börjar vi det nya, från början.. ett radhus som bara är vååååran och det är där vi skall leva lyckliga alla våra dagar!

Skönt är det att allt julfirande/nyårsfirande är över! Ngn mer som tycker detta. Nu kan man fokusera på annat.

Vad gör ni ikväll? Är minna danssugen kanske? Och Charlotta ute och svänger på sina lurviga? Tell me.


Ha en bra Lördags kväll! =)


Nu har jag allt slösat eran tid va, hihi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra att den var god då :D hihi

Saknar o jobba med dig sötis!

2009-01-12 @ 00:50:37
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0