Jag har köpt en schimpans!

Måndag igen! Veckorna går fort numera. Helgen har varit hel soft, har jobbat 06.30 - 16.00 passen men ändå hunnit njuta liiitegranna av att det varit helg. Var ute och käka middag i Lördags med flickorna, Dellis fyllde år. Vi var på den afrikanska/caribiska resturangen simba, var visst en gammal kompis till oss som köpt resturangen.. där ser man, trevlig trevligt! Så det blev ett par gratis shots och en födelsedags drink till Delcha =) En exotisk en. Och igår åt jag god mat och chillade, en hel soft helg helt enkelt!

Glömde tyvärr kameran hemma! Men alla andra tog miljontals med bilder, var e dom tro?

Nu skall jag göra ischoklad.

Kiss Kiss.

Lisa, Miss u!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Aw söötis vad glad jag blev nu <3

Saknar dig massor också! Vi är ju dreamteam.

2009-01-20 @ 01:02:16
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0