Löspenis!

..Hej bloggvärld!

Allt är bra! Jag lever, tro det eller ej. Vi har flyttat och bor numera i "Svennebanan-land" som kära Linda kallar det. Jag trivs som firren i vattnet men vi har det väldigt stökigt just nu, bor i en låda om man säger så. Vi bor i ett jättefint rött radhus med uteplats på framsida och baksida. Vill ni se kort?

Idag när jag vaknade var det snööö! =) jag blev glaaaed glaaed!

Nu är jag seg som en råtta, hungrig som en häst! Mata mig.

Jag har ingen tv, inget internet, ingen hemtelefon! Men har umgåtts mkt med mina fina vänner. Bra där? Kanske skall lägga ner allt materialistisk och bli social istället! Värt o tänka på.


Hörde att vi skulle få fin besök i helgen? Kan det stämma : )

Ha det bra nu, vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0