Nytt år, ny dag & ny torsdag!

..För första ggn någonsin har jag ett nyårslöfte! Träna, motionera mer och äta rätt. Det borde väl inte bli så svårt? Vi får väl se, vi får väl se. Imorgon är den stora dagen på riktigt nu då, imorgon flyttar vi. Med andra ord var det vår sista natt här, buhu. Extra romantiskt när man sover på en madrass på golvet, känns som man är på handbolls cup lr ngt : )

Nyårsafton gick galant! Fyllan slog inte till föräns hemma i sängen (läs. madrass) när allting snurrade, muhaha. Men idag är jag fit for fight när halva Sverige ligger och sover och vaknar med världens baksmälla. Screw u!

Jättefint väder idag så det får nog bli en promenad eller två, en liten tripp till stora staden kanske och kanske bara kanske för min mans skull en tripp till media markt! : )

Vad har ni för nyårslöften?




Kollade på Björn Gustavssons film häromdagen! Man skrattade så att tårana spruta. Denna söta varelse gick faktiskt i min paralell klass ( skryt skryt ) här i denna lilla fjutt-stad. Men han är sjukt rolig.





Och denna sångfågel Alexander är också från denna stad.
































Sen har vi ju tutt-fia som alla känner till! Men yuck nej, henne skriver vi inte om!



Jag har mega ont under foten.

Kommentarer
Postat av: Jimena

nytt år, men du har glömt bort bloggen! blogga mera linda... :)

2009-01-07 @ 19:33:21
URL: http://sexymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0