Roomservice?

Ja det ser ut som faen här hemma.. jag river tapeter för fullt, för nu skall vi börja tapetsera om!

Såhär ser mitt liv ut just nu, äta ibland, jobba massor, fixa hemma hela tiden och har inget socialt liv överhuvudtaget! Poor me. Men längtar sjukt mkt tills vi är färdiga, så det blir väl en inflyttningsfest sådär nästa år kanske? : )

Och idag skall jag jobba, och slita lite extra tänkte jag och vara superüber ambitiös!! Som ett träningspass ungefär?

Bye Bye then, have fun now.


Ni är kassa på att ge komentarer förrresten, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du ska ha fest. Funderar på o ha nån brudkväll här med tjejerna från jobbet någon dag :)

2009-01-29 @ 20:48:48
Postat av: Linda

Anonym?

2009-01-30 @ 06:52:27
URL: http://lovinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0