Tutte?

..Vad är det jag hör/läser! Jag kanske är efter, men har som sagt inte haft internet på ett bra tag! Läser om livliga diskussioner om tanten som ammat sitt barn tills han blev tolv! YUCK! Kan inte annat än att få kväljningar och rysningar så pälser står upp! Det måste ju vara incest om ngt.

Det har varit mkt jobb, plockande här hemma och turer till ikea på senaste. Känns som vi aldrig kommer iordning. Men nu har jag iaf vant mig vid att bo i radhus, helmysigt ju! Kom och hälsa på vettja.

Har massa energi idag, och tänker inte slösa den på att sitta här tyvärr, man kan göra annat =)

Miss D fyller gammal imorgon och det skall firas. Hörde jag skål!

Puss musprutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0