Uppe tidigare än tuppen!

Kolla klockan! Jag kom ju hem från jobbet bara för ett par timmar sedan och jag vill sooova.
Det är några som skall komma hit och fixa lite i lägenheten om en stund, riva väggar osv.. eller bara titta, vad vet jag! Hopppas dom inte börjar riva väggar halv 8 på morgonen, då blir nog inte våra grannar glada. Så nu skall jag vara vaken en stund och försöka vara lite trevlig, sen åker pyjamas på igen och jag skall sooova tills jag ska jobba igen i eftermiddag! =) Ne, men ett par timmar behöver jag iaf.

Inte kul o läsa bloggar ens, verkar vara ngt fel på blogg.se så allt ser skumt ut!

Ganska bra tv program på tv vid den här tiden dock.

Tjingeling! Hoppas eran Fredag blir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0