B-day!

Min födelsedag var lååång! Den började med att jag jobbade från 06.30 - 16.30 sen vart det bara att lägga benen på ryggen och kuta hem och baka tårta! =) Nilas och William hjälpte mig som tur var, min bror och hans familj kom över, det blev tårta, kaffe och lite tårta till! Och MASSOR med paket, rislampor i massor som jag hade önskat mig.. Men jag kan nu lugnt berätta för er att min besatthet av rislampor är över, jag har för många nu.. lol! Och nu äger jag två grymma hårtorkar, grymt (!!) Från att inte ha ngn alls, nu har jag två.. Slå den ni! Perfekt att ha med sig den ena när man åker bort för den hade en smart resbaggrejs! Vart var jag nu igen? Jo min födelsedag var ünderbar , min familj och mina vänner är de bästa!


Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0