Idag

Hej Hej!

Åh, idag har jag haft en riktig toppen dag ska ni veta! Jag och min sjuklin till sambo planerade en dejt i stora staden, han skulle shoppa lite och jag kikade i inrednings affärer och drömde mig bort, lönen kommer ju inte förän imorgon ; ) Sen blev det kebab och falafel i kungsparken, satt och glassade i solen och verkligen njöt av varandras sällskap.

Sen blev det såklart en snabb tripp till Ikea med, dit åker jag alltid när jag är ledig ; ) Vi skulle få med oss en expedit-bokhylla hem me älsklingen var ju trots allt sjukt och musklerna var klena, så det får bli en annan dag.

Hade planerat eftermiddagen med Casper, vi skulle ut och bada. Men planerna blev att kolla på hans fotbolls träning och dricka kaffe! Mysigt det med. Efter det tog vi flyget ut till havet och grillade!

Kom nyss hem, nu ska det mysas!

Dagar som idag, Älskar jag svensk sommar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0