Plastsak!

Min man sitter och plingar på sin plastgitarr och känner sig nog ganska manlig, muhaha.. Lycklig är han iaf. Jag har sovit middag en halvtimma idag efter 9 timmars arbete och 7 timmar utav dem utan rast, im dead man.

Senaste dagarna har jag umgåtts med Charlotten, även min nya arbetskamrat, igen då : ) Ska bli kul att jobba ihop igen, Hon har äntligen hittat sitt kall i livet och vet vad hon vill bli. En schteeekare på mcdonalds till hon blir gammal och grå.

Annars har det inte hänt så mycket mer, jag har dreglat efter födelsedags presenter och tjötat en massa på min chef om fotboll, så om jag är så underbar som jag tror att jag är får man kanske se en match eller två :) Med min man då självklart.


Vad gör ni denna Lördag kväll?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0