Godmorgon!

Godmorgon! Har solen tittat fram på er ännu? Jag har unnat mig en ordentlig sovmorgon idag och ska jobba helvetes passet 11-20. Don't like, don't like at all. Igårkväll hade jag en super mysig kväll hos Karin, vi drack öl och snacka massa skit. Nästa gång får det bli på hennes balkong då solen är framme : ) VÅR!

Jag är en väldigt tävlingsinriktad person, så i Söndags bestämde jag och en arbetskamrat att vi skulle mäta oss/väga oss och vara nyttiga i en till två veckor, och den som går ner mest i vikt eller i cm får lite pengar. Men min kropp har gått in i strejk och jag har nog aldrig någonsin varit så onyttig som jag har varit sen efter vi bestämde detta. Vad är det för fel på mig? Köpa självdisiplin på burk? : )

Ha en trevlig dag fina ni!

Later.


Bustjejen som numera älskar att vara med på kort!


Kommentarer
Postat av: Petra

Va och åt hos dig vid lunchtid idag och då va d fart på dina ben. Så träning på jobbet får du i alla fall.

2010-04-08 @ 14:24:12
Postat av: Linda

JA! Det borde jag väl ändå få, yttepytte lite träning mellan rasterna då jag slänger i mig en och annan big mac ! ; ) Synd att jag missa er förresten.

2010-04-09 @ 09:45:20
URL: http://lovinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0