Långafredagen !

Hej! Allt bra med er?

Jag har en ganska misslyckad påsk känner jag, jag jobbar torsdag till söndag.. har inte påskpyntat ett dugg och påskmiddag har det inte ens vart på tal om, men suget efter köttbullar/prinskorv och potatis är enormt. Lite försent o börja planera "en middag då jag inte jobbar" middag! Depp Depp.

Idag ska ju det vara en jättelång fredag, men jag håller tummarna för att den svischar förbi likafort som gårdagen gjorde på jobbet.

Nu beger jag mig till jobbet, ha en underbar lång fredag och mys lite för mig med!



Idag blir detta lilla trollet hela tio månader.


Kommentarer
Postat av: Emily<3

haha.. så gulligt!

2010-04-06 @ 01:11:27
URL: http://peanutbyemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0