Resumé P Å S K


Vi smed planer i Lördags och eftersom det inte har varit ngn hare här och lämnat godis så fick vi göra lite annat bus. Vi kidnappade en sovandes Leah Lördag morgon och spökade ut henne såhär : ) hon gillade inte alls att bli målad på, men såhär glad var hon när hon såg sig själv i spegeln när hon vaknade iaf. Det var uppskattat av hennes föräldrar och de tyckte nog inte vi hade varit allt för hemska mot deras dotter för vi bjöds på påskmat och världens godaste köttbullar, det vattnas fortfarande i munnen när jag tänker på de. Ge mig Ge mig !


Har haft sovmorgon hela helgen eftersom jag jobbat kväll, så har kunnat njuta lite extra på mornarna . Mitt nya beroende är varm hallon med vanilj yoghurt. Yummi.


Har bakat och stått med moppen i högsta hugg hela helgen !


Precis som Elvis så njuter jag utav vårkänslorna ! : )



Idag har jag haft två små töser här som har struttat runt i ALLA mina skor och stylat till sig hejvilt : ) Här har vi Tindra i mina lårhöga stövlar, väska och halsduk : ) Hon skulle på fest sa hon ! Underbara 8-åring.
Vi har verkligen proppat i oss med godsaker idag, först ut var en ordentlig frukost med chokladmuffins som efterrätt, påskgodis, mc mat, lite mer godis och sen en mysig middag hemma med levande ljus !



Summa av påsken, helt perfekt med tanke på att jag jobbat tio timmars pass varje dag så kunde den inte blivit bättre : )


Hur var eran?


Kommentarer
Postat av: majaa

Åh, mysig blogg! :)

Lust att följas via bloglovin?

2010-04-05 @ 23:56:34
URL: http://mayha.blogg.se/
Postat av: Hanna

naaaaw va söt hon längst upp var, haha

2010-04-07 @ 14:43:13
URL: http://scenefordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0