SUN NUS SOL LOS

Hej!

SOLEN SKINER ! Underbart . Igår var det den bästa dagen på länge, jag var strandsatt i sandlådan tillsammans med Jessica och Leah. Leah gungade massor och lekte med spann och spade, det var grejer det. När min bror kom hem satte han igång grillen och jag bjöd in mig själv på käk såklart : )

Kvällen fortsatte i ett mysigt spår och jag var verkligen helt ledig, inte sånna där massa måsten som jag alltid pressar mig själv på utan jag njöt bara av tillvaron.

Man blir ju så lycklig utav den här solen som bländar mig, jag tror min man har lite vårkänslor som ploppar i hans kropp med, idag fick jag frukost på sängen ! Ja ni hörde rätt : )

Nu blir det en bra bok, kaffe och bra sällskap ute i solen.


Later.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Gött när solen skiner =D

2010-04-11 @ 12:07:48
URL: http://mases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0