Bloggar?

Hallå!

Detta väder är ju tragiskt : ( regn, regn och mer regn. Har varit ute en del idag ändå..
Hälsat på pappa, gått lite på stan och försökt hitta träningsskor . Men lyckades inte.

Ibland kan jag bli så otroligt trött på folk som inte kan bete sig när man är ute bland människor.
Vill jag höra ngn stå och flåsa och stonka och klaga på vad jag beställer i kön när jag handlar? Och dessutom snacka skit  i örat på mig. Nej tack (!) Att man inte har mer respekt för andra människor än så är patetiskt, skulle aldrig falla mig in och börja snacka skit om en person som står framför mig i ngn kö, iaf inte så hon/han hör. Aldrig! Jag tar inte ens åt mig av sånt, men det finns folk som gör det och blir ledsna.. Så varför håller man på så egentligen? Tillhör det fjortis stadiet? Jag tror att sådana människor själva mår dåligt och måste trycka ner ngn annan. Jag vart arg verkligen, men jag tog inte åt mig. Men ville bara vända mig om och lappa till henne eller köra krokben när hon gick med brickan! Men jag är inte sådan..

Ja nu fick jag klaga av mig en stund iaf = ) Man skall behandla folk som man själv vill bli behandlad, det är en gyllene regel.

Jo, jag undrar en sak.. Vilka bloggar läser ni dagligen?
Skulle vara kul om ni ville svara på det.

Nu skall jag laga spaghetti och köttfärssås.

Kommentarer
Postat av: bror

jag läser

2008-08-27 @ 19:29:22
Postat av: Bror

Ok, missuppfattade frågan, här kommer några:



spunktotte.blogspot.com

lovinl.blogg.se

fidos.blogg.se =)

jessicajahnke.blogspot.com

lindaoclara.blogspot.com

zulan.se



det var nog allt

2008-08-27 @ 19:35:05
URL: http://fidos.blogg.se/
Postat av: Jennie

usch för regn ;D jag kollar inte de felsta bloggarna (;

2008-08-27 @ 19:48:27
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0