Dålig uppdatering!

Jag har verkligen varit helt kass på att skriva här under semestern! Det skall det bli ändring på från och med nu (!)
Har haft två veckors semester nu, en vecka tillbringade jag i underbara tunisien som jag längtar tillbaka till varje dag. Iaf det underbara vädret. Tur att vi åkte för här är det verkligen inget semester väder. Så nu blir det till att börja jobba igen på Tors, ganska kul faktiskt =) Det kliar i kroppen. Det har hänt en del under denna tid jag inte bloggat. Har varit lite utflykter. , Shoppat lite och åkt till Liseberg med mina underbara brorsbarn, på den regnigaste dagen på hela sommarn, men vi hade kul ändå ! Hade man kläder och ponchos för vädret så blev det toppen, knappt ngn kö till ngn åkattraktion! =)
Jag är verkligen som en litet barn på Liseberg och åker allt! Men att åka balder i oväder är ngt jag aldriiiig gör om. LÄSKIGT!

HAHA!
Vilka är dessa idioter som åker till Lisberg en sån här dag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0