En dag som denna.

Min sista semester dag idag, imorgon återgår jag till vanliga rutiner och jobbet. Så idag sov jag riiiktigt riiiktigt länge, klockan var närmare tolv när jag gick upp. Har fortfarande träningsvärk i benen efter vi hjälpt V´s bror att flytta, snacka om otränad! Var och hälsade på dom häromdagen i deras nya hus och fick träffa nyfödda Isabella, ursöt!! Köpte en rosa dress till henne och mini mini mini strumpor! = )


Nu sitter jag här med en kopp kaffe och undrar vad som skall hända en dag som denna? Inte ngt alls antar jag, vädret är fortfarande skit och man blir deprimerad. Sugen på att kidnappa brorsbarn? Men antar att dom fortfarande är på inskolning på förskolan! Får se senare...

Här kommer en härlig bild på V och Nilas! Så fina kompisar dom har blivit.
(Brorsson och Pojkvänn)


Regn på Liseberg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju min faster!! ;)

2008-08-20 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0