Fel?

Borde jag inte köpt ett presentkort på en gitarrförstärkar skit?
Allt handlar om att greja med gitarr just nu
och gjort sista tre dagarna, V hör inte ens vad jag säger.
Han lever i sin "fixa-gitarren-så det blir bra ljud-bubbla"
Så då kan ja likagärna sitta här innan det är dax för o jobba,
eller om ja skall trakasera ngn annan.. Det får vi se. Aluminiumfolie till o laga gitarr?
Ja ni förstår, jag fattar ingenting! Kanske just därför jag tycker det är så tråkigt.
För det verkar ju verkligen roa honom.

Jaja, första dagen på jobbet igår och det gick braaa! Mer än bra, var jätte lugnt! Och idag har jag och Jessica varit nere på stan lite. Och hon gjorde verkligen min dag när hon ramlade ner för trappan i skobutiken! Förlåt Jessica, men skrattar så jag gråter bara jag tänker på det!

Nu skall jag äta grekisk sallad!
Och spela intresserad av ljudet och gitarrer? Nja, kan väl försöka.

Ha det bra! =)





Kommentarer
Postat av: jessica

Du är elak. Jag´har jätte ont i mitt knä.

2008-08-22 @ 16:23:58
URL: http://jessicajahnke.blogspot.com
Postat av: linda

hon som redan haltade! har du med råkat ut för en bubblekille? min byter bubbla lite då och då men det är otroligt enerverande då han är afst. kommer du ihåg cyklarna tex?

2008-08-22 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0