Fina bloggen!

Hej!
Det är nu Söndag kväll och man börjar få lite ont i magen för att man skall jobba imorgon, jobb ångest kanske?
Värst är nog för V som haft semester i en månad och skall tillbaka till jobbet imorgon, usch. Tur att vi börjar sent iaf.
Idag har vi mest slappat efter gårdagens bravader, det blev utgång och god mat . Så vi har ätit bakis pizza!
Igår var vi och hälsade på V's bror och deras nyfödda vackra Isabella igen, ljuvlig.

Var med om en liten situation nyss, som jag tycker är obehaglig och pinsam.
Man står i kön i affären och har plockat åt sig ett par saker och skall betala, så kommer man precis på att "shit, var är min plånbok, VAAAR ÄR DEN! Var är mitt kort !! Just det i andra väskan, den jag hade igår kväll..som ligger hemma" Så får så snällt plocka ihop sina saker igen och åka hem.. PINSAMT!! Ngn som också lyckas råka ut för detta ett par ggr om året? ;)


Saknar min träningsvärk litegranna, dags och träna snart igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0