Lite av min dag en dag som denna.

Idag vaknade man med ett leende på läpparna, det var ju lön = ) how nice.
Så vi kidnappade min brorsson Nilas, som gladeligen följde med in till stan.
Köpte en Klänning som jag skall ha till Claras dop + fest. Blev hel nöjd med den.
Nilas var hur snäll som helst, och vi gick i affärer i timtal, samt åt kinamat men han klagade inte en ända gång.

Sen blev det träning med Jessica, först body jam sen body pump! Och nu sitter jag har och här så otroligt ont i mina spaghetti armar (läs: det kommer vara värre imorgon) och tycker synd om mig själv.

Men nu skall jag och min överkörda kropp lägga oss, skall ju till banken imorgon! =/
Det var lite av min dag, hoppas ni med haft en bra dag.   




GOOODNATT! : )




 






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt godnatt

2008-08-26 @ 00:02:49
Postat av: Anonym

godnatt godnatt

2008-08-26 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0