Semestern är över!

Nu har jag ont i magen! Skall jobba idag, usch, blä och skit säger jag bara! =( Och är bakis dessutom. Klockan är snart 13 och jag har legat i sängen och dragit mig tills nu. Och nu skall vi äta pizza som bakis frukost. På Tisdag skall jag till banken på möte och be om mitt älskade lån så jag kan få köpa min älskade efterlängtade bil! Håll tummarna. Nu blir det jobb hela helgen och skall försöka klämma in att rensa i gadroben ngn dag, mycket som skall bort och sommarkläder kan man väl likagärna plocka undan nu? Behöver köpa höst kläder dock. Tur att lönen kommer på måndag : )

Ne, nu kom bakis-pizzan.

Ha en underbar dag allihoppa! : )


Är kär i dig med! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0