Tillbaka från Tuna land!

Skönt o vara hemma? Nja, kallt (!) Har varit en vecka i Tunisien och staden Sousse, en helt underbar stad som jag verkligen rekomenderar . Hamnade på ett helt okej hotell som låg nära till allt, men tanke på att vi tog en sista minuten resa för 1900:- så var vi hur nöjda som helst =) Det var sååå vaaarmt, 40 till 45 grader i luften och 35 måste det varit i det klara blå havet! Längtar redan tillbaka och sitter här och fryser , men visst saknade vi Sverige sista dagen. Hemma är bäst så är det bara hihi. Saknade maten, familjen, ja allt.. fast mest maten =) Svensk mat är trots allt godast.
Har inte riktigt tid för o lägga upp bilder nu, var bara tvungen o uppdatera lite ! ;) Men det kommer senare.

Nu skall jag åka iväg till Lotta en stund o softa, färga håret med kanske? Orka göra d själv, muhaha.



Mätt som en plätt.
haha! :D


Kommentarer
Postat av: Jimena

haha, snälla sukta mig inte. har redan fått två sammanbrott för att jag e så sugen på hamburgare :( skicka med posten!



när ska du ladda upp bilderna? smygtittar varje dag faktiskt :)

2008-08-16 @ 18:45:13
URL: http://sexymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0