☆ Första December ★

...Jupp, så är det! 23 dagar kvar tills jul. Känns det verkligen så? Inte hos oss iaf. Vi har inga julstjärnor i fönstrena eller några adventljusstakar. Vi bor ju i lådor för tillfället! Och jul-klappar blir det bara ett par enstaka till brorsbarn. Känns inte som att det är ngn hysteri över julklappar i år, stämmer det eller är det bara i min familj?

Kvällen igår var helmysig! Var på julfest, med jobbet som hade hyrt hela Valand. Tänkte ladda upp lite bilder därifrån faktiskt, om jag bara kan hitta usb-kabeln. Hur som helst var det jätte trevligt, god mat och världens bästa sällskap! Jag har världens bästa arbetskamrater! =) 


Nu skall jag ta en dusch eller något, ett försök till att vakna till liv iaf.

Pang på rödbetan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0