Grisfötter!

..Wow! Jag klarade hela dagen på jobbet igår, men det vart den långsammaste dagen jag jobbat hitills! Men det säger klirr i kassan nästa löning eftersom det var dubbelt betalt. I år köpte jag bara julklappar till alla våra brorsbarn, vilket känns skönt nu några dagar efter julafton då man fortfarande har en liten peng kvar att leva på, typ sådär 500kr : ( Hade vi köpt till de vuxna familjemedlemmarna också, så hade jag nog legat back i ekonomin. Iaf något positivt med att bara vara nästan pank! ;)

Idag skall det fanimej packas, allt skall bli klart! Snabbt som bara den med för jag vill hinna åka in till HM innan dom stänger och utnyttja mitt presentkort! =) (Tack Pappa & Ewa)

Imorgon är det jobb igen! : (

Puss på skinkan.




Jag och Lotta! Som Beyonce & Jay-z förra Halloween!

Kommentarer
Postat av: Lisa har rast och du springer runt o jobbar!!

Du måste börja mobilblogga igen!! Haha

2008-12-27 @ 10:23:16
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0