Guitar hero hat!

..Jag läste det bästa inlägget på länge, på Egoinas blogg! Hon har så jävla rätt. Vi får offra allt för detta jävla spelet!
Men så länge vi har Guitar Hero så ordnar sig allt ( enligt idioterna då)

Idag har varit en riktig piss dag, då jag gråtit blod i timmar. Vi skulle hämta nyckeln till lägenheten då vi hade packat färdigt, bokat lastbil och gjort oss mentalt redo. Men när vi väl skulle hämta nycklarna så sa surkärringen som jag nämnt i ett tidigare inlägg att det inte var möjligt förän på fredag, fastän jag nog ringt minst 5 ggr för att dubbelkolla så det verkligen var idag, idiot (!!!) .. Men då jobbar ju jag. Fick inte ledigt då, utan bara idag! Alla kläder är i lådor, har inga nyårskläder, ingen säng och ingen soffa. Jag bor i en låda helt enkelt!

EN PISS DAG!

Nu har jag gnällt färdigt.. kanske..

hörs suckers.





Många säger att jag ser ut som nasse i nalle puh! Alltså ser jag ut såhär när jag är arg =)

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha! :)

2008-12-30 @ 22:06:21
URL: http://egoinas.se
Postat av: Lisa

Gumman har tänkt på dig hela dagen... :(

Stora kramar!!

2008-12-30 @ 22:16:18
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0