Heta snarkningar!

..Äntligen kommit hem från jobbet! Mina fötter luktar hallon och jag är "en finne mellan ögonbrynen" rikare. Slå det du om du kan. Nej, mina fötter luktar apröv och min man har total däckat av lukten.. Jag borde ha somnat först, nu är det omöjligt att somna när väggarna skakar och sängen vibrerar. Snark! Imorgon är det jag som somnar först och jag som snarkar högst, så det så! =)

Idag har varit en hemsk dag på jobbet, vi hade så mkt att göra att jag inte ens hann kolla på klockan. Då är det illa. Men tre koppar kaffe hann jag med tyvärr, kaffe baksmällan har kommit nu, kan inte sova.

Imorgon har jag överöronen mkt att göra! Jävla jul.


Tur att det finns ett par vin-smuttare vakna på msn nu ; ) trevligt sällskap.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha "Är klockan elva? Aldrig att klockan är elva!!!" haha jättesöt.

2008-12-23 @ 11:55:47
URL: http://morphene.blogg.se/
Postat av: Öbor!

Har hört att du känner folk? Är det sant eller?? haha

2008-12-23 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0