Hurtbulle!

..Ledig idag! Min chef är bäst. Idag har jag fått gjort en del faktiskt.. har varit en hurtbulle! Motionerat tre varv runt dammen i fontin, en timma på gymmet! När jag kom hem skakade jag som ett löv, min kropp är inte van vid träning. Speciellt inte sen jag fick körkort, kan ju säga såhär.. 11 kilo är mkt på ett år (!) Men nu skall det fan ske förändringar i mitt liv. Vill absolut inte gå ner dessa kilon som jag strävat efter i åratal.. Men hade varit shysst att bygga lite muskler utav dem och skaffa sin en kondition! Så får det bli. Dagen är inte slut än, skall hurta vidare!


Du har rätt Lotta, blev kär! Mario-Stuttering



Nu skall jag baka!



Jag och Abello!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får börja hurta lite med mig också. Behöver en promenadkompis :D

2008-12-18 @ 20:44:50
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0