Party pooper!

...Det får ni gärna kalla mig, eller ja.. det borde ni verkligen kalla mig! Igår hade vi personalfest tillsammans med Scandinaviums mc resturang på Ullevi Louge och jag åkte hem vid 22. Pensionär? Fick sån jävla magkatarr av allt cider drickande.. usch. När jag väl dricker i vanliga fall så brukar det få bli en och annan vodka redbull så min mage var verkligen allergisk mot Xcider. Åkte som sagt hem vid 22 och somnade så sött! Kvällen var grym så länge den varade iaf =) Kommer bilder inom kort. (Skall bara hitta usb-kabeln)

Idag har vi hjälpt bror med att städa hans förråd och varit ute och flängt litegranna, och nu har vi precis smällt i oss kina-buffé! That's niiice.

Idag kan jag säga att jag är glad att jag åkte hem tidigt, var förbi en sväng på jobbet förut och personalen såg inte direkt pigga ut som man säger så, muhaha jag vann!

Ha en trevlig kväll!

Det skall jag, film?





Kommentarer
Postat av: Lisa

Daniel drog hem mig vid ett. :P Tyckte jag var tidigt för alla skulle vidare typ... Men jag mår ju faktiskt också bra idag så :D

2008-12-07 @ 21:29:27
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0