Ping pong pung!

..Idag vaknade man deppig. Meningen var ju att vi skulle vakna upp i våran nya lägenhet på nyårsafton! Men så blev det inte, vaknade istället upp på madrassen på golvet.. Nu skall jag leta bland lådorna och börja packa upp igen, eftersom ALLA mina kläder ligger nerpackade.. suck.. Tror jag vet på ett ungefär vad jag skall ha på mig ikväll =) Klänning får det bli.

Idag fyller min minsta storebror jättegammal, han skall fanimej firas! Så nyårafton kommer tillbringas med min brors familj, samt min pappa och hans fru! Jätte trevligt med andra ord. Det hade varit skit kul ifall V's familj kom med, så hade alla knasbollar varit på ett och samma ställe. Men så blir det nog inte.


Men jag skall iaf äta smörgåstårta för hela hans släkt! ; )

Ha en trevlig nyårsafton allihopa! Jag skall ha partyhatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0