Samanfattning av veckan som gått!

...Ingen alls som tyckte mitt lilla bildprojekt var roligt? I did! Muhaha. Vlatko tyckte inte det var roligt, och det gjorde allt ännu roligare ;)

Måndag. Denna vecka har jag haft en oturs vecka, och jag tackar gud för att den är slut. Jag har gråtit blod (!) Skratta eller ha sympati för mig, du väljer själv.. De flesta under veckan har skrattat! Måndagen började med en helvetes dag, jag jobbade och på rasten åkte jag iväg för att lämna in nycklarna till gamla lägenheten som skulle vara inne innan tolv, när jag väl kommer dit påstår fitt-tanten (otrevlig) att jag skulle lämna in tre överlås nycklar, fast jag hade bara två! Och dessa nycklar har legat i en låda sedan jag flyttade in eftersom jag aldrig använt överlåset (läs: som bevisat inte ens funkar i det låset) Vilket jag förklarade för fitt-tanten som var lika irriterad som mig. Men nej, det spelade ingen roll, tre nycklar skulle hon ha.. Hon struntade i att nycklarna inte funkade till det låset så jag kunde likagärna tagit vilka nycklar som helst. Men nej istället får jag panik. Åker tillbaka till jobbet, lipar lite eftersom jag måste åka och kopiera nyckel-jäveln. Men jag kan inte/får inte jag har ju arbetsplikt. Och nu är klockan halv tolv! En halvtimma kvar tills nycklarna skall vara inne, annars är jag död. Måste fixa fram en tredje nyckel! Då dyker pappsen upp i träningsoverall och ölmage, joggar in mitt jobb i panik och hämtar orginal nycklarna. Åker och kopierar och lämnar in innan tolv. Han är bäääst! Jag är den sämsta dottern man kan tänka sig. När pappa kom till jobbet var klockan 11:50 och gubben hann, jag gav honom med andra ord nästan en hjärtinfarkt, så som han stressa! Detta gör jag aldrig om. Förlåt!

Tisdag. Var lugn, jag var ledig!

Onsdag. Jag fick många att skratta denna dag. Hämtade Lisa vid 06.15 då bilen var svår startad och lät som ett tåg, lät verkligen hemskt! Jag förstod först inte alls var det var för fel och var livrädd. Sedan kom jag på att jag nog tankat fel, råkade tankade med etanol! Helvetes-skit-hög tänkte jag och praktiskt taget alla på jobbet skratta åt mig. Jag trodde min pärla skulle dö och aldrig starta igen.  Men sen när jag kom hem och V kollade bilen så hade jag tydligen punka och hade kört på fälgen, bye bye däck. Därför den lät som ett tåg, inte tack vare etanolen.. Detta visste du inte Lisa va! Vi som lekte smarta med att åka och tanka vanlig bensin för det skulle blandas ut osv, så var det däck-helvetet.

Torsdag. Fick underkänt i Cso på jobbet =( Och klart jag körde skift då, ÄNDA DAGEN på hela månaden. fuck (!!)

Fredag. Bra än så länge! ;) wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej fan vilken otur på cso:n, vad var det som inte funkade?

HAHA var det däcket :D:D fan vad roligt!! haha vi är såå smarta.

2008-12-05 @ 22:18:33
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0