Ståfräs!

..Inte haft ork och tid att blogga på ett par dagar känner jag. Mitt huvud håller på sprängas av allt inredningstjaffs och pengar som inte räcker till allt jag vill ha! Men drömmer gör jag =) Nu är det praktiska inför flytten klart, nästan iaf.. Bara lite vel med bredbandet. Adressändring klart, telefonflytt klar! Lastbil klar! Elflytt klar! Ja vi är nog ganska klara. Nästan packat färdigt med.

Helgen har varit helmysig, vi har för det mesta chillat och känt oss övergödda! Glögg och Baileys har vi druckit och kollat på små killar som spelar Innebandy =) Varit på Kviberg marknad ala turkiet och slagit på stort. Ja det har inte blivit så mkt motion denna helgen inte.. Men kul har jag haft.


Idag skall jag jobba tills nattens mörka!
Ni då?


Nu skall jag byta pyjamas skalet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0