Strypa apan!

..Nu har jag äntligen vaknat, vaknade först vid 06 när V gick till jobbet men sen somnade jag om så skönt. Kunde verkligen inte sova inatt, låg och vände på mig som en vandrande pinne på crack (!)

Fick ett hel shysst samtal igår, från chefen.. vill du vara ledig imorgon med? Självklart hörru!
Antar att halva Sverige är ute på stan idag och yrar runt efter julklappar men icke jag!

Skall göras!

Äta frukost
Promenad!
Posta julkort! =)
Äta
Träna
Packa
Njuta av att det är Fredag!

Vad gör ni idag?




I lööve food!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Mmm MAAT! Lisa ska på julbord. Kan ta med lite hem till dig ;)

2008-12-20 @ 17:41:58
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0