Underbara Jul!

..Är äntligen över! Får man säga så? De stressiga tiderna är förbi, både på jobbet och hemma. Sjukt mkt folk som handlar på donken innan jul måste jag säga.

Idag har varit en hel mysig dag med tårta hos pappa, julmat och grogg hos bror med familj! Deras barn har uppskattat denna dag sjukt mkt.. =) Och lyckliga blev dom för alla julklappar. Nu sitter jag här med grogg nr 2, och det lär bli sista (med tanke på att jag aldrig dricker numera) så snurrar det, hm! Killarna sitter och spelar GuitarrHero och jag dör av uttråkning. Har provat allt, pärlat massor med pärl plattor, målat med brorsbarnen och smuttat på min grogg.. Men tröttare blir jag bara. Snart dax o tvinga min man att ringa taxi och åka hem!

Nu är det bara nyår kvar! Och exakt en vecka kvar tills vi flyttar, gaah längtar!

Har ni haft en bra julafton?


Tagen av Bror på Kyrkogården tidigare idag! Fin bild.



Visst blev dom fina?



Nilas & Casper, lycklig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0