Åka båt!

Igår skulle vi ju på kalas, trodde jag ja.. Hade köpt present o alltihopp. Så ringer jag till pappa för o kolla när kalaset verkligen är, vilken tid osv. Men oj, glömde vi säga till dig att det inte blir ngt kalas idag? Ja det gjorde ni, tack för den.
Där stod vi, finklädda och redo för att gå på kalas och äta tårta. Fett besviken! Man sträcker inte fram en tårtbit o sen tar tillbaka den!!! Grrgh(!!) Men det blir kalas på Söndag istället. Då skall ja äta dubbelt..



Så vi åkte in till backaplan istället o käkade lite, och kolla lite i affärer o hade det mysigt. Sen efter det så tänkte jag säga hej till mina efterlängtade brorsbarn. Men när jag kom fram så var skulle de ut och fiska, Nilas och William satt redan i bilen med flytväst, skall man vara säker så kan man ju vara det ordentligt :D Så jag och Vlatko bestämde oss för att åka med, guuud vad jag hatar att fiska.!!! =/ Jag låg mest o njöt uppe på däck. Det blåste dock en del.

Här kommer lite bilder som ja hittade på brors blogg. www.fidos.blogg.se .





Ja, det var mysigt!

Nu skall jag nog laga köttfärsfyllda paprikor med ris.
Ha det bra så länge ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0