Förtjänt av denna baksmälla?

Jo kanske! Mår så dåligt att ja inte ens har orkat sitta vid datorn, då är det katastrof.
Måste tacka fat joe och white trash jordan för min utekväll på the Tisdagsklubb igår, SÅ JÄVLA KUL!
(Det man kommer ihåg) Jag gjorde väl en repeat från Charlotta förra tisdagen, då hon blev lite väl dragen.
Meeeeeen 300 bilder blev det, och vissa behövs aldrig visas och vissa kommer jag ladda upp om en liten stund
, dvs när jag blivit människa igen o fått orken. Det var mkt kul som sas igår, många vad som gjordes! Tex om du klarar att fixa detta på 28 dagar, who knows! = ) Vad får jag annars?

Detta blogginlägg blev svamligt mest pga av min huvudvärk o min trötthet som aldrig tar slut.. suck (!)
Men bilderna kommer strax iaf så håll ut.

JO! Andrea, må ej dåligt.. det var ödet! Det var ekorrens sista tid på jorden. Inte ditt fel att han blev överkörd. =(
En tyst minut för han dock. NI som sett filmen alvin o gänget förstår vad jag menar och att detta var väldigt lessamt.

P O K!

Kommentarer
Postat av: Fat joe och white trash JORDAN

Duuuuu??!!! nämn aldrig ekorren tha man igen. Han va en fin trans som hade levt lycklig i alla sina 28 dar. Låt oss bedja.. Vi syns nästa tisdag.. peace out A TOWN!

2008-07-02 @ 16:24:17
Postat av: Anonym

När kommer bilderna upp då?? Dålig fotograf-man e du....



P.s SKIT BRA BLOGG ;)

2008-07-03 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0