Goddag alla läsare!

IT'S OVER! Min helg är över, äntligen. Är nu ledig i tre dagar skall bli så j'vla skönt.. Ni tror väl att jag är ledig jämt, men ledig högst två dagar i veckan precis som ni är på helgerna, fast jag jobbar varje helg =( fast denna vecka är jag ledig 3 hela dagar, kan inte bli bättre. Det blir nog en resa i augusti ser det ut som nu! Hoppas det finns några billiga restresor då. Några tips? Är ganska sugen på Marmaris i Turkiet faktiskt. Har ganska mycket o göra idag, fixa inför imorgon.. Älsklingen fyller ju år. Tänkte sola o färga håret, verkligen på tiden (!) Städa. fan. Ja och massa tråkgöra helt enkelt.

Så sugen på tacos idag, så det får det bli ikväll =) Mys måndag. Oc h kanske ta o träffa Minna ngn dag som kommit hem från Us and A! Det måste jag ; )

Just det. Ni som undrar vart jag beställde mitt namn- halsband är det på www.supastar.com . Finns en länk här nere på bloggen med till sidan! Bra va?

Ne nu får jag göra ngt vettig, hörs om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0