I KISSED THE GIRL!

And i liked it! Fastnat för den låten, ganska bra .. !

Idag var man pigg när man vakna, första ggn på länge. Solen bländande mig i ögonen och jag trodde det var jättevarmt ute och att man kunde bada så jag flög upp ur sängen direkt haha : ) lite träningsvärk idag måste jag erkänna.. slet som ett djur igår hela dagen inför baby's födelsedag. Och somnade som en stock igår kväll..
Tur att det inte blev ngt tisdagsklubben för min del, det hade väl blivit en repris från förra ggn jag var där.. LOL! =)
Kanske ngn annan som gjorde det åt mig? Kanske därför Charlotta inte svarar på sin mobil ? Hon kanske ligger som en klubbad säl o har världens största huvud (?) HAHA!

Idag är min sista lediga dag sen skall jag jobba lång helg, tors, fre, lör och sön! =(
Vad skall man hitta på idag? Kolla upp lite resor.. köpa thai mat till lunch tror jag. MMMm!
Ja så får det bli. Förlåt för jag har varit lite dålig på att lägga in nya bilder, men har inte haft med mig kameran spec mkt.

Någon som rekomenderar några resemål?


Gillar inte låten 4 minutes! NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0