Inte alls!

Inte alls..på humör för ngt just nu, lite nere =/ har lite ont, det vägrar försvinna.. o orkar inte kolla upp det med tanke på att läkarna bara säger att jag skall gå hem o att det försvinner av sig själv eller spricker (vilket gör så jävla ont) Dom har väl rätt, om det än ens är samma sak som sist vet ja inte, känns så =/ bää.. Fett trist.

Dagen har varit hel mysig, har varit på lång promenad med underbaraste Clara och Linda =) Och då menar jag verkligen långpromenad (flera timmar) Jag tror ja kommer ha träningsvärk imorgon med tanke på att jag inte rört på mig spec mkt sen jag fick körkort : )

Men nu har jag laddat min nya ipod med musica, så bara ut o röra på sig! (när jag inte har ont)
Imorgon skall jag jobba och lör o sön med, är inne på min 6e helg i rad. Börjar bli rätt trist. Men bara 4 helger kvar..


Baby's birthday börjar närma sig och ja vet va ja skall köpa : )




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0