Jag har förlovat mig!

<3

=) Nu är det officellt! 3/6 var våran dag och detta lär bli kärlekens sommar!

Vi bestämde oss för några veckor  sedan att bli ett par på riktigt och ville ta ett steg till i vårat förhållande !
Så vi beställde ringar och jag kunde faktiskt hålla det ganska hemligt! =) Duktigt va?
Jättefina! Hel nöjd ;) Känns som en lättnad, jag är bara hans nu. Det känns på riktigt på ngt sätt fast ändå inte värsta stora grejen, svårt o förklara men det känns naturligt ! Såhär det skall kännas, vad hade jag gjort utan dig?
Vi är ett.

Och nu fyller han år snart med, har en liten clue om vad ja ska köpa? Men det är så självklart, precis vad han önskar sig..
Lite trist, för jag vill ju överaska han med. Några tips på vad man kan köpa?

Idag har jag varit uppe sedan 05.00 , väldigt ovanligt för att vara mig.
Men jobbade öppning och de gick bättre än väntat faktiskt, men nu är jag rätt död måste ja erkänna..
Sova elr städa? Eller bara vara? Kommer decka strax , bää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis söt!

2008-07-15 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0