Större läppar?

Ja det verkar ju faktiskt funka..! Inte alltid så kul o ha små läppar.. inte för att det stör mig så mycket att jag skulle kunna göra en operation eller så, aldrig. Men det hade varit kul med fylligare läppar! Så jag hittade ngt på www.eleven.se .
Lip faced injection 295 :- . Kanske mycket pengar för ett läppglans som man inte ens vet om det funkar. Men läste bra reccensioner om det, så jag beställde.. Och nu sitter jag här, vet inte om läpparna är så jättemkt större så andra ser, men jag ser och känner.. Man märker direkt när man tar på det att läpparna svullnar litegranna och det sticker ganska mkt. Men smärtan är nog ganska liten om man jämför med operation. Jag rekomenderar denna.. Så för er som tänkt göra läppförstoring, så finns detta skonsamma läppglans istället = ) Det funka för mig iaf (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0